Varför studera och bor i Sverige

Förlåt, på min läste inlägg hade jag skriver en lite på engelska.  Det var helt oacceptabelt!  Också, jag glömmar några av min favorit mat i Sverige - knäckebröd och Big Tasty (en svenskt uppfinning).

Ofta, människor säger att mig varför studera i Sverige och bor här.  Här är min skälen.  Jag ska skriver de
i ordning...

Första - Jag kan inte har människor oroa mig ständigt.  En lite kvävande och jag är en vuxen nu också.
Andra - Det var ingen utrymme att bor i min familj hus.  4 vuxen och ett barn i ett lite hus med 3 sovrum är inte så bra.
Tredje - För att söka efter kärleken.  (Jag tänker min mening är fel, man kan säger kärleken eller älska?)
Fjärde - Jag ska inte betalar att studera
längre.  Utbildning måste blir gratis för alla människor.
Femte -
Jag var uttråkad av England, inte identifierar sig med landet som helhet längre.
Sjätte - Jag ska inte betalar skatt för krig.  Det är mycket svårt att tittar på teve
ungdomar död från krig nästan varje dag.
Sjunde - Råd från vänner och andra som hade i Sverige.
Åttonde -
Kvinnojour från mycket mycket svårt ekonomiska krisen i England.

Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0